L’assemblea d’AUP va fer ahir el balanç de les despeses de la campanya electoral. La despesa final de la campanya ha estat de 13.089,45€, desglossat de la següent manera:
-
L’actuació del Jazz Rubí el dia 9 de maig, en l’acte inaugural de campanya amb Isabel Vallet i Manel Delgado va tenir un cost de 280€. Les begudes del mateix dia van suposar una despesa de316,31€, mentre que el lloguer de l’escenari van ser 72,6€.
-
Els vídeos de campanya van suposar una despesa de 849,42€.
-
La publicitat, en els diversos formats, ha suposat el gran gruix del total de despeses, amb 7.346,9€. Els anuncis a RubiTV.cat van costar un total de 955,9€; els del Diari de Rubí, 2008€; i el lloguer dels opis, entre el 12 i el 23 de maig, 1.076,9€.
-
La imprempta – els cartells, una pancarta i els fulletons per embustiar – va suposar una despesa de 3.307,98€.
-
En el mailing (l’enviament de correu electoral) vam gastar 2.905,29€.
-
En despeses generals, que han anat sorgint al llarg de la campanya, l’AUP ha gastat 482,88€.
-
Les samarretes amb el logotip de l’AUP van costar 834,17€, i unes quantes ja estan venudes. Encara es poden comprar, a un preu de 15€ cada samarreta.
Tenint en compte els diners que es van recuperar amb la venda de les samarretes i els tiquets del sopar de l’acte final de campanya (que en total representen 1105.11€), el pressupost de campanya s’ha sobrepassat en 257,34€ (la previsió inicial era de 11.727€, com vam explicar el desembre passat).